Klantcommunicatie module
Klantcommunicatie module
De Klantcommunicatie module is volledig in overeenstemming met het Claire-proces gebouwd om vertragingen op uw werkplek te verminderen.
Voordelen:
- Snellere afhandeling van de sleutelafgifte.
- Makkelijker meerwerk verkopen door ondersteuning van foto's/video's.
- Minder vertraging met telefonisch slecht bereikbare klanten.
- Minder uitgaand telefoonverkeer.
- Heldere communicatie over uitgevoerde werkzaamheden.
In drie simpele stappen:
In drie simpele stappen:
1. Online check-in
Uw klant heeft de mogelijkheid zijn of haar auto voorafgaand aan de afspraak online in te checken. Hier kan de klant alvast akkoord geven voor afgesproken werkzaamheden. Ook kunnen er aanvullende opmerkingen toegevoegd worden en kunnen er additionele services aangeboden worden.
2. Diagnose overzicht
Nadat het meerwerk in kaart is gebracht kunt u een digitale offerte naar de klant versturen: het diagnose overzicht. Klanten kunnen op eigen smartphone, pc of tablet akkoord geven op additioneel gevonden werkzaamheden. De akkoord bevonden items ziet u in het dashboard van Claire.
3. Reparatie overzicht
Nadat alle werkzaamheden zijn uitgevoerd kunt u met 1 klik uw klant informeren dat zijn of haar auto gereed is. De klant ontvangt het reparatie overzicht incl. de gemaakte foto's/video's en heeft daardoor een duidelijk beeld bij de uitgevoerde werkzaamheden.
Training
De klantcommunicatie module biedt een sneller en verbeterde communicatie met zowel de klant als de werkplaats. Nu u de voordelen weet van deze module is de volgende vraag: wat moet ik doen als ik wil beginnen met de klantcommunicatie module?
Hierin bieden wij u 2 mogelijkheden:
1. U kunt zelfstandig beginnen met de module. Wij zorgen er voor dat alles gereed voor gebruik is en dat u toegang heeft tot de artikelen met uitleg.
Investering
Halve dag begeleiding op locatie = €695,- excl. btw
Wilt u meer weten over de klantcommunicatie module?
Of mogen wij de module voor u activeren?
Neem dan contact met ons op.